bir tarafa karşı taraf olmakta büyük hata!

ben inanılmış ya da inanılmakta olan tanrılarla savaşmıyorum.. ben mini eteklilerle, türbanlılarla, etek giyenlerle yada pantolon giyenlerle savaşmıyorum.. ben ezanlarla, ben dualarla savaşmıyorum..

Ben faşizm ile savaşıyorum ve bazen bu faşizm denen hastalık sırtını uluslara, bazen dinlere, bazen erkeklere, bazen insanlara dayıyor..

Bazen ırkçılık,
bazen dincilik,
bazen ataerkillik
ya da türcülük yapıyor.. başka ulusları, dinleri, inançları, kadınları ve hayvanları, ağaçları ve dağları hedef alıyor.. 

işte ben bu yüzden; ırkçılığa karşı savaşıyorum ama Türklerin tamamını düşmanım olarak görmüyorum..
cemaatlere ve tarikatlara karşı savaşıyorum ama dinleri ve dindarların tamamını düşmanım olarak görmüyorum..
erkek terörüne karşı mücadele veriyorum ama bir erkeğim ve terörist değilim..
hayvan hakları ve doğa mücadelelerinde en öne geçmek istiyorum..

cemaate karşı ulusalcılık
dinciliğe karşı da ulusalcılık yapamam..
erkeğim diye kadınları öldüremem
kadın hakları mücadelesindeyim diye erkekleri de öldüremem..
hayvanları öldüremem.. 

ne ırklar ne de dinler, ne de giyimleri insanların.. bunlarla olmaz!
mücadelenin özü;
faşizmin her rengine zehir olmaktır.. 
bir rengine imtiyaz sağlamak değil..

türbanlı diye kadınları aşağılayanları, aşağılıyorum.. aşağılıklık etmeyin..
Share:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çerkesçe

Translate

Çerkesler

Çerkesya

Çerkesya ya da Çerkezistan (Çerkesçe: Адыгэ Хэку,[1] Rusça: Черке́сия, Gürcüce: ჩერქეზეთი, Arapça: شيركاسيا[2]), Kuzey Kafkasya ve Karadenizin kuzeydoğu kıyısında yer alan bir bölge ve tarihsel bir ülkedir. Bu Çerkes halkının vatanıdır.

Etiketler